luni, 17 decembrie 2007

Spre amuzamentul dumneavoastra


Nedreptate

Un tip foarte cochet observa intr-o zi ca este bronzat pe tot corpul cu exceptia penisului. Asa ca se duce la plaja, se ingroapa tot sub nisip cu exceptia zonei albe.
Doua batrane se plimbau pe plaja si observa ciudata excrescenta in nisip. Una din ele ii spune celeilalte:
- Nu exista dreptate pe lumea asta! La 20 de ani ma intrigau, la 30 imi placeau, la 40 umblam dupa ele, la 50 plateam, la 60 ma rugam. La 70 m-am resemnat in sfarsit fara... Acum, am 80 de ani, nenorocitele cresc ca buruienile si eu nu ma mai pot apleca.


Tanara invatatoare

Intr-un sat soseste o invatatoare noua si tanara. In intampinarea ei este trimis un tanar aratos. Acesta ii pune frumos bagajele in caruta, si se aseaza in fata, langa domnisoara. La marginea satului vad ei o vaca care se imperechea cu un taur. Venita de la oras, invatatoarea este profund marcata, si-l intreaba pe tanar:
- De unde stie taurul, ca... stii tu... deci, cand este momentul potrivit?
- Dupa mirosul vacii...
Merg ei mai departe si vad un cal si o iapa facand acelasi lucru.
- Si calul de unde stie...? intreaba din nou curioasa femeie.
- Tot dupa miros, la fel si cainii, si oile.
Ajung ei la noul domiciliu al invatatoarei, descarca bagajele si baiatul isi ia ramas bun:
- Toate cele bune!
- Multumesc pentru ajutor, spune tanara. Mai treci pe la mine cand ti se desfunda nasul...


Ciorapi de dama

- Dle.doctor,va rog sa ma ajutati in legatura cu sotul meu.
- Ce anume il supara?
- Nu-l supara nimic,doar ii plac ciorapii de dama.
- Bine,doamna,dar este ceva normal,tuturor barbatilor le plac.E cat se poate de firesc.Chiar si mie imi plac...
- Simpli sau cu mustar?


Elixirul nemuririi

Un tip este arestat si dus la politie pentru ca vindea elixirul nemuririi.La sectie,politistii afla ca individul nu numai ca pacaleste oamenii, dar e si un recidivist notoriu, fiind arestat din acelasi motiv si in 1823,1856,1928,2002...


Cati oameni lucreaza aici ?

Cati oameni lucreaza aici ?
-Cu seful, 10.
-Dar fara sef ?
-Fara sef, in general, nu lucreaza nimeni.


Pana de curent

Pana de curent in Mall. Patru persoane au ramas blocate in lift si o blonda pe scara rulanta.


La examen

Un student la examen. Intra, trage un bilet si incepe sa balbaie ce isi aminteste din notitele de curs. Dupa ce termina, profesorul se uita la el foarte serios si ii spune:
- Domnule, pentru raspunsul dumitale de astazi nu pot sa iti dau decat o singura nota si incepe cu p. Stii care este aceasta?
- Pinci, domnule profesor! Pinci!


Lasa scuzele

- Mai copile, se plange maica-ta ca vorbeste cu tine si tu n-o asculti.
- Pai sa vezi, taticule...
- Lasa scuzele! Spune-mi cum de reusesti!!?!


Marire de salariu

Maria - servitoarea - i-a cerut doamnei , o marire de salariu. Doamna noastra, cam suparata pe chestia asta, a-ntrebat-o:
- Bine Maria, ia spune-mi mie, de ce vrei sa-ti maresc salariul?
- Sunt 3 motive pentru care vreau un salariu mai mare. Primul, este ca eu calc camasile mai bine decat dumneavoastra.
- Cine ti-a spus chestia asta?
- Pai, domnu'!
- Aha!
Si Maria continua:
- Al doilea motiv este ca eu gatesc cu mult mai bine decat duneavoastra!...
- Asta nu-i adevarat! Cine ti-a spus prostia asta?
- Pai tot domnu'...
- Aaahaaa!
- ... Si al 3-lea motiv este ca eu fac dragoste si mai bine decat dumneavoastra!
Doamna,surprinsa si foarte suparata, pe un ton insinuant:
- Si asta, tooot domnul ti-a spus-o! Nu-i asaaa?
- Nu doamna! Asta mi-a spus-o gradinarul!...
Si uite asa, Mariei i s-a marit salariul...


Familia Popescu ?

- Alo, familia Popescu?
- Nu stiu, manca-ti-as, de-abia am intrat...

2 comentarii:

Anonim spunea...

... ai ales bancuri tari... Ala cu invatatoarea si cu nedreptate sunt geniale... =))

Anonim spunea...

apropo de cel cu nedreptatea, mai este unul pe aceeasi idee:
Un tip castiga la 6/49 premiul cel mare , isi cumpara o masina de lux si merge in Dubai sa agate. Realizeaza insa ca e cam nebronzat. Merge o zi la plaja la nudisti, dar adoarme instins pe spate si cand se trezeste plin tot de arsuri solare. Merge la medicul hotelului, medicul ii spune sa se dea cu iaurt, se da cu iaurt , iar penisul il baga intr-un borcan cu iaurt, sa fie sigur de rezultate.
Se relaxa omul "echipat" asa, cand aude alarma de la masina. Iese pe balcon sa se uite, in balconul de langa o batranica :"Vai mama, toata viata am vazut cum se descarca, dar cum se incarca niciodata!".