joi, 13 decembrie 2007

File din jurnalul lui Papura Voda


Azi, pe cand veneam de la facultate a trecut o pala de vant mai puternica... si a adus cu ea o coala A4, pe care era trecut ... jurnalul lui Papura Voda.

Cum era normal, m-am uitat de curios peste(sunt si io om nu!?). Trebuie sa va marturisesc ca la asa ceva nu ma asteptam ... A fost o surpriza de proportii sa constat ca... pana si marele Papura Voda vrea sa emigreze. Este foarte nemultumit ca a auzit ca vor romanii sa se puna pe treaba. Ca vor sa munceasca, ca nu o sa mai ia spaga, ca o sa conduca tara asa cum trebuie... ca nu o sa se mai certe politicienii si ca politia o sa fie corecta si eficienta, delapidatorii si demagogii or sa se predea si ...

Dar mai bine sa va las pe voi sa cititi fragmentul cu ochii vostri:

"... ce noapte grea am avut, toata noaptea am visat numai porcarii...nici acum nu imi revin...tiiii Doamne, ce porcarii am inceput sa visez in ultima vreme... cred ca trebuie sa merg la psiholog ca am insomnii. De pilda azi noapte m-am visat in spital... se facea ca am ajuns acolo si o asistenta medicala m-a preluat de la receptie, salutandu-ma respectuos, si m-a invitat in cabinetul doctorului care m-a consultat imediat si s-a purtat excelent cu mine... am vrut sa ii dau un mic dar, dar a refuzat, mi-a zis sa merg sa plantez un pom. In fine, am luat reteta si am plecat spre parcul Central, hotarat sa plantez un pom. Am ajuns in statia de metrou unde am simtit un iz de iasomie in loc de vaselina de la linii... trenul a venit la timp, si am avut si loc sa stau jos. Intre statii un aurolac a venit la mine si mi-a inapoiat portofelul pe care il pierdusem ieri... si mi-a promis ca nu va mai cersi, pentru ca a reusit in sfarsit sa se angajeze ca maturator de strada pe un salariu de 10000€. Ajuns in statia unde trebuia sa cobor, am observat cata curatenie era acolo, absolut impecabil! M-am frecat la ochi si nu mi-a venit sa cred. Am iesit afara si am zarit niste strazi largi, pavate, fara gropi sau borduri lipsa. Nici macar o urma de praf pe drum. Langa o intersectie un politist oferea flori unor doamne din lipsa de activitate, caci spunea el <>. La vazul acestor scene m-a pocnit brusc o migrena. Ma durea capul asa de tare, ca am ametit si am lesinat. Oare murisem? Eram in rai? Mi-am revenit insa repede, iar cand am deschis ochii o doamna imi punea o batista umeda pe frunte. Era insusi primarul urbei, care venise "in sprijinul cetateanului", adica sa ma ajute pe mine. Am facut un atac de panica si am rupt-o la fuga. Am ajuns in parc si am dat acolo peste presedinte, care tot invartea o carpa in mana... Nu mi-am dat seama pentru ce este carpa... era o carpa murdara, unsuroasa. L-am intrebat pentru ce este... s-a facut ca nu ma aude, s-a aplecat si mi-a curatat pantofii, dupa care m-a invitat sa plantez un pom... deja simteam ca ma sufoc... nu mai aveam aer... am alergat si m-am aruncat intr-o fantana...si m-am trezit... afara ploua, e mocirla peste tot, iar la televizor se anunta ca au murit oameni de foame, de frig, ca politistul ce a fost prins luand mita luna trecuta a fost achitat si ca iar nu ne-am calificat la europene. Am rasuflat usurat. Totusi vise din astea am cam de o luna deja. Astazi s-a anuntat la televizor ca l-au prins si condamnat pe cel mai mare corupt al tarii. Am simtit o gheara in jurul gatului si am decis... aici nu mai este de mine, plec pana nu ajunge tara ca unul din visele mele..."

Niciun comentariu: