luni, 10 decembrie 2007

Cu creierul uman nu te pui...


Cu ceva timp in urma postam pe blogul de la Yahoo! 360 un mic articol despre creierul uman. Pe atunci invatam pentru examenul de neuro, si eram foarte stresat ca nu pricepeam mai nimic.
Examenul a trecut cu bine si de atunci nu am mai stat sa ma gandesc la el. Insa evenimentele din ultimele trei saptamani din viata mea m-au facut sa ma reintorc cu gandul "pe gand" si sa postez din nou. Vin si fac din nou precizarea ca am tot respectul pentru calitatile de care dau dovada neurochirurgii. Am avut ocazia sa intru in sala de operatii la un meningiom intr-un spital din Bucuresti si am putut vedea cat de laborioasa este aceasta interventie. De cata precizie este nevoie sa ai ca sa umbli cu fiarele prin creier. Cata meticulozitate si cata concentrare dusa la extrem iti trebuie sa fii neurochirurg. Pe de alta parte nu pot sa nu remarc si capacitatea organismului uman de a se autoconserva si de a se reface. Este incredibil. Eu unul sunt uimit de ceea ce este in stare corpul asta uman, si chiar daca sunt student la medicina si stiu multe despre el, in fiecare zi am ocazia sa descopar multe si multe lucrui noi si uimitoare. De aceea tin sa multumesc catorva oameni care m-au adus in lumea asta: mamei mele, profesorilor si mentorilor mei. Si acestia sunt multi.

Niciun comentariu: