sâmbătă, 29 decembrie 2007

Bilantul unui an...2oo7


Ne aflam acum la sfarsitul unui an 2oo7, plin de evenimente care mai de care de luat in seama. In primul rand viata politica. A fost un an plin de gol. De ce plin de gol? Pentru simplul motiv ca in 2oo7 au fost numai scandaluri uriase, dar care s-au rezolvat romaneste. Adica deloc.
Sa recapitulam:

a fost scandalul biletelul. a fost tot circul din parlament cu suspendarea lui za prezident. ce s-a intamplat? nimic, l-au suspendat dar nu l-au dat jos. apoi a fost scandalul cu tiganca imputita. a platit cineva? nu. poate noi astia de pe acasa care stam cu ochii beliti in ecranele tv si ne uitam ca prostii la alti prosti. apoi a mai fost un scandal, demisia la 5 minute. nici aia nu s-a infaptuit. de fapt, mai multi au zis ca demisioneaza, dar singurul care merita laudele ca s-a si tinut de cuvant este motanul. bravo lui ca s-a tinut de cuvant, si bravo lui ca a demisionat! apoi a urmat scandalul cu pensiile. cresc pensiile ?! nu cresc pensiile... cresc pensiile... pana la urma au crescut(dar nu ca ar ajuta prea mult). apoi am mai avut un scandal(asta de fapt este perpetuu), cel cu votul uninominal. facuram proiect de lege, facuram referendumuri, dar vot uninominal.... fix pix! si nici nu cred ca atat cat traiesc eu (si mai am de trait nenica zic eu minim 70 de ani) o sa ajung sa votez uninominal. aaa... era sa uit de carnati si caltabosi si tuica... oare cum a ramas cu protagonistii? sunt ei oare bagati "la conservare" sau macar amendati? eh... in fine, sa ma gandesc daca am omis ceva... ar mai fi scandalul popa si securitatea, ar mai fi scandalul cu agricultura, de care am scapat asa la limita(vorbesc de noile sisteme informatice pentru tarani si clauzele de salvgardare), scandalul cu moldova si cu ambasadorii nostri non grata, ce ar mai fi.... ooooo da... ca tot vorbiram de externe si internationale: scandalul mailat - deportare - si nu in ultimul rand scandalul rusinos(pentru cei ce l-au provocat si alimentat) ludovic orban. ar mai fi scandalul regele - pastorul, mihaela radulescu - andreea marin, mitica dragomir - suporterii(ultrasii), mircea dinsescu - proprietar crama...
a... era sa uit: scandalul DNA. si cu urmaririle penale sau poate nu!?.

acum urmeaza gafele: nenumarate, amintim za best
of za best(la crème de la crème) deportarea in desert, ok la rege, yes yes uf cors.

ar mai fi cateva lucruri din care tot romanu s-a hranit anu asta:
inseloteria nationala si reportul sau biletul de 250 000 de €
elodia si cioaca sau varfurile gemene(who killed elodia palmer?) -- si are mai multe episoade ca twin peaksul
sotii prigoana care au inlocuit divortul si casatoria cu televiziunea - au mai divortat anu asta?

Multe lucruri faine... si eu care credeam ca traim intr-o tara de rahat in care ma pot plictisi usor! Ba ce fraier pot fi uneori!

in fine anul asta s-au intamplat si lucruri bune(din pacate prea putine, le pot numara pe degete):

cdurile publicate de jurnalul national
iris a facut 30 de ani si a scos album nou
eu termin facultatea(ma rog, am inceput procesul de terminare)
ne-am calificat la europene
si ... cam atat(maaaaamaaaaa ce putine lucruri bune!!!)

Am pierdut anul asta din pacate multi oameni de valoare: a fost Gil Dobrica, Jana Gheorghiu, Adrian Pintea, Octavian Paler, Motu Pittis, Patriarhul Teoctist, Nicolae Dobrin, Antonie Iorgovan, l-am pierdut chiar si pe marele Pavarotti. Multi rau. Dumnezeu sa ii ierte!

Sper ca 2oo8 sa fie un an mai linistit, fara elodii, suspendari, salarii mici, greve, morti, scandaluri. Voi ce credeti?

Un comentariu:

Anonim spunea...

neeee.....unde ar fi mai fi distractia ?