luni, 12 mai 2008

Astenie... venita cu intarziere...




Nani, nani
Asculta mai multe audio Muzica »

As vrea ca dupa mica pauza ce am avut-o dupa 7 mai sa ma reintorc la blog si sa va transmit ceva anume. Din pacate, atat de multa lipsa de chef am de orice, incat nu am cu ce sa vin sa va surprind. Au inceput ca de obicei sa apara temperaturile ridicate, si mai nou au inceput si examenele. Timpul imi ajunge din ce in ce mai putin, iar eu ... eh... eu sunt in continuare lenes. Nu e vorba ca nu ma pot apuca de studiu. Ca de invatat invat, de retinut retin, dar cheful e asa de mare, incat ...

Bine, este o stare care cred eu ca este general valabila, mai ales in cazul studentilor de an 6. Oricum, m-am pus in miscare din nou, singura mea dorinta este sa inving inertia cat mai rapid posibil.

2 comentarii:

Anonim spunea...

TREBUIE SA INVINGI INERTIA!!!

Viitorul tau e in mana ta si numai el conteaza pentru tine.
Mama leone

Vampiriac spunea...

@mama leone: stiam ca ai sa faci comment... stai tu linistita acolo, ca de restul ma ocup eu...