sâmbătă, 20 octombrie 2007

Muzica buna(pe sist audio prost), bautura si distractie...

Subtitlu: Dupa un an si jumatate... din nou in Thare.

Aseara am vreut sa ies cu niste oameni de la mine din camin. Initial am zis ca ajungem in Retro(pentru cei care nu stiu e un local in care se mananca in Complexul Studentesc din Timisoara). Acolo nu am gasit loc si atunci ne-am hotarat adhoc ca mergem intr-un mic bar de roacheri pe nume Thare.

Ajuns acolo mi-am dat seama ca de un an si jumatate nu am mai trecut prin barul ala, insa pot spune cu tarie ca nu s-a schimbat cu nimic. Aceeasi oameni pusi pe fapte mari in ceea ce priveste alcoolu'din sange, aceeasi muzica, aceeasi atmosfera.

Tot sticle sparte, tot fum de il tai cu cutitul(genul de bar in care fumezi doua pachete de tigari fara sa pui tigara in gura), oameni care vin si dau noroc cu tine chiar daca nu te cunosc. Genul de bar in care poti face cam tot ce vrei, atata timp cat nu deranjezi pe nimeni. Poti urla, poti canta, daca iti cade o sticla din mana si se sparge nu se uita nimeni ciudat la tine. Mai este si toaleta, care este tipica pentru un local cu o asemenea clientela(roackeri, unii din ei curati, destupati la minte, cuminti si potoliti, altii jegosi, betivani ordinari, unii chiar violenti, insa per ansamblu atmosfera este super acolo); eu nu am indraznit sa va arat in poze o asemenea toaleta, insa am decis sa va arat doua poze care sunt extrem de sugestive pentru cum arata toaleta aia. In prima este vorba de incuietoarea de la usa, care in fapt este o lada de bere.
Cea de-a doua imagine reflecta foarte clar tipul de toaleta, care reiese tot din anuntul genial de deasupra colacului:Se spune ca asa clientela, asa bar, asa bar asa toaleta. Dar nu stiu cum se face ca daca ajung acolo pana dimineata nu mai pot iesi, si cand ies... sunt fericit si multumit, si relaxat...

Un comentariu:

cruella spunea...

hehe, imi aduc aminte de Thare... Eu mai intai aruncam un ochi, sa vad daca ala care intra inaintea mea nu a lesinat, apoi puneam o prietena sa stea de "sase" pana mergeam si eu. in rest, atmosfera foarte placuta, mai ales la "cavou ":)