miercuri, 17 octombrie 2007

De ce nu e bine sa prinzi sobolani cu spray paralizant

SUBTITLU: DACA AI SOBOLANI IN TIMISOARA SI SUNI LA DERATIZARE NU VINE NICI DRACU'





Salutare copii!



Iata ca a trecut ceva timp de cand nu am mai postat. Zilele astea o sa imi pun net in camera si o sa postez mai des.

Ce am mai facut? Pai am fost pe la prietena mea si am vanat.... un ditamai sobolanozauru'.





Ne-am chinuit noi sa il plesnim cu o ditamai tzava de cupru intarita pe dinauntru cu un fier dar al dracului animal s-a ascuns in interiorul centralei termice de apartament...



Problema se punea cum sa il scoatem noi de acolo... am apelat la momeala, la liniste... si apoi la ...spray paralizant(creca totusi e din ala cu piper). Tot ce pot sa zic ca animalu' este un mutant, ca noi nu mai puteam sta in bucatarie de ochi si nas si pe el l-a durut fix sub coada, caci nu a iesit din centrala pana tarziu noaptea cand a fost foarte activ in a roade chestii pe la bucatarie...



Macar am reusit un lucru... l-am inchis acolo si nu are un sa fuga pana ne mai gandim la solutii...

Macar dati-mi niste idei originale de a-l prinde... Cea mai buna idee va fi premiata! Adica dau o bere, iar daca functioneaza si prind crocobauru' aveti doua sau mai multe beri.
Mentionez ca am sunat la toate firmele de deratizare trecute in Pagini Aurii si nu a venit nimeni sa ne scape de problematicu'. Asa ca daca aveti sobolani si voi va urez succes in a incerca sa ii prindeti! Singuri.


Astept comments aici pe pagina!

Un comentariu:

Anonim spunea...

O varianta ar fi sa presari branza sfoiegita(ca doar e sobolan) pana spre o capcana sau spre un grau otravit...Sau o alta varianta, clasica, o pisica infometata(eventual de la tara...ca alea sunt obisnuite cu aratari :)) )
Eu inca nu am incercat dar ma bate gandul sa iau o pisica pt ca stiu ca nu are pace pana nu il mananca si plus are rabdare mai multa decat mine, sa il vanaze :P

Multa bafta