vineri, 25 iulie 2008

Un vis implinit pe 23 iulie.











Desi a plouat cu galeata, am indurat tot si am ajuns la concertul Metallica... Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa fie chiar asa de fain... Dar a fost FENOMENAL! Au cantat cam doua ore jumate, iar eu am avut grija sa fiu chiar in fata. Sa vad tot. Si am vazut ce inseamna sa fii unde canta Metallica.
A fost nebunie, au cantat toate pisele mele preferate One, Nothing Else Matters, Fade To Black, Enter Sandman si multe altele mai vechi, dar si mai noi...
Si ca sa ma credeti ca am fost, am decis sa ma laud si sa postez ceva dovezi la mine pe blog...

Si aici ce a filmat un bun prieten(el mi-a cumparat biletul:P)

Un comentariu:

Anonim spunea...

i hate you! Eu am ajuns in Buc in dimineata urmatoare, si am mai prins doar impresiile de la concert. sper ca te=ai distrat.