vineri, 18 iulie 2008

S-a terminat facultatea, e rost de maraton...

Salutare... nu am mai intrat de multisor pe blog caci am fost ocupat cu lucrarea mea de diploma, intitulata "Hepatectomiile reglate, metoda de electie in chirurgia tumorilor hepatice". 

Pana aici nimic neobisnuit, dar cata alergatura cu ea...

Du-te la spital, fa statistica, scrie, modifica, telefoane peste telefoane.... o termin si merg cu ea la printat. Acolo, paginile color au iesit ca curu, si i-am pus pe baieti sa mai faca o data. Oameni de treba, au schimbat imprimanta, dar a doua incalzea foile si le indoia. Si dai chinu focului... dupa o ora dau sa fug la editura sa mi-o copertez... surpiza, aia inchisesera de 10 minute, si afara era vineri... Dupa injuraturile de rigoare, ma retrag la un priueten si mergem cu masina in cautare de noi edituri. Am umblat toata Timisoara, dar nu am avut niciun succes. Resemnat, m-am intors in camera(chestia era ca io ma grabeam sa ajung acasa la Arges). Continuarea... mai tarziu

Niciun comentariu: