duminică, 6 iulie 2008

Gata. S-a sunat retragerea.

Astazi dimineata am ramas in camin doar eu cu goangele si cu singuratatea. Toti au plecat acasa. Eu mai raman in Timisoara pentru o perioada scurta, ca sa imi finalizez lucrarea de diploma. Mai am un pic de lucrat la ea si dupa aia o intind si eu la viata buna de acasa...

Pe de alta parte, nu pot sa nu remarc nesimtirea unora, care, pentru ca au plecat din camin si-au permis sa vandalizeze veceurile. Fratilor, ce mama naiba ati avut cu nasul nostru? Multumita voua acum nu mai pot sta cu usa deschisa ca sa nu mor de cald, stau cu usa inchisa sa nu mor de miros.
Asa e romanul. Mintea de pe urma lipseste, sau e intoxicata de tot felul de licori care nu fac altceva decat sa provoace, dupa cum bine spunea un distins profesor, o stare avansata de euforie bahica. Niste idioti.

Inchei aici scurta expozitiune, poate o sa revin mai tarziu cu detalii.

Niciun comentariu: