marți, 8 aprilie 2008

Noi


Imi plac ochii tai mari
si felul in care ma urmaresc
desi cateodata ma fac ca nu ii vad
si ma ascund de ei,

Imi place rasul tau cristalin
ce trece ca o simfonie prin sufletul meu,
un glas ce m-ar adormi oricand
si m-ar trezi razand.

Imi place cum gandesti,
desi cateodata nu suntem de acord
si sa te contrazic e o provocare
mai mare decat un munte.

Imi place cand vorbim la o cafea
si imi doresc ca stand cu tine
sa se auda un pian batran
printre fumul greu din bar.

Asta e imaginea mea despre tine,
ochi mari, un zambet cald
si o conversatie aprinsa,
doua suflete ce se pierd

Printre notele unui pian batran,
ce suna lin, prin fumul de tigara.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Petrache, pai zine cine e misterioasa "doamna" care iti pune mintea la treaba.....

Vampiriac spunea...

ia ghici...

cruella spunea...

Dragut...nu stiam ca scrii si poezii!