luni, 14 aprilie 2008

De ce imi place sa mananc la Retro


Toata lumea ma intreaba ce imi place asa mult sa mananc la Retro. De aceea m-am gandit sa expun aici cateva motive. In primul rand pentru ca imi place localul, este un pic ascuns, muzica nu este data tare, mesele sunt maronii, iar muzica face toti banii.
Este locul perfect pentru a savura o cafea dimineata, este aproape de casa(eu sunt un tip mai comod de felul meu), primesc bonuri de masa, au cea mai buna ciorba de burta, cea mai buna salata de ardei copti, cel mai bun gordon bleu, dar ceea ce imi place cel mai mult este ca acolo merg cu cei mai buni prieteni ai mei, si punem lumea la cale.

Este unul din locurile in care, cand ma duc singur, am ocazia sa imi pun ordine in idei si parca acolo gasesc resurse energetice noi(sa fie mancarea de vina!?). Atmosfera acolo este calda, chiar si cand e frig.
Iar muzica... unul din locurile cu cea mai buna muzica, mai ales cand se asculta in surdina.

Un comentariu:

cruella spunea...

Da, ai dreptate, la Retro chiar se mananca bine si atmosfera e placuta. Unul din locurile de care mi-e dor, cand ma gandesc la Timisoara.